Ebba och Didrik

God kväll människor ute i landet! Här sitter jag och pluggar jap det är är över 2 veckoer kvar till skolan börjar för de flesta och nej jag är inte en galning som är beroenda av att plugga och inte kan hålla sig över en sommar utan att få abstinens besvär, så illa är det inte riktigt än! Har en tenta liggandes kvar från förra terminen som skall göras om drygt en vecka, jippie! så glad är jag inte! men men sk nog gå bra om jag orkar att plugga det vill säga vem vill inte hellre ligga ute i solen och inte göra någonting! Satt och tittade lite på youtube tidigre idag och hittade detta klick från Ebba och Didrik gillar vekligen den serien och detta kalas är ju verkligen speciellt!



Ha det bra

/ Emm

Kommentarer
Postat av: elli

haha okej :) på vilket sätt ? :P

2008-08-02 @ 09:27:09
URL: http://ellinorak.blogg.se/
Postat av: elli

hehe okej så trevligt :D:D

2008-08-02 @ 11:19:49
URL: http://ellinorak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0