Mycket inlägg nu!

Eftersom jag älskar tävlingar och lovat er  och mig själv att jag ska lägga upp tävlingar så fort jag hittar dem så kommer en här! För det första jag är medlem på gratisbio redan sen tidigare och det är lättare en man tror att få och samla på sig poäng! Beställa gratis kontantkort som sen ej behöver användas är en grej och som sagt jag gilalr tävlingar och spelar faktiskt bingo ibland eller rättare sagt när jag får gratis pengar vilket gör att man kommer upp i ca 400 poäng rätt snabbt !

Nu är det Maria som har en tävling.....fel hon har inte en hon har massor men detta är en av dem!



Maria har nu startat en tävling i samarbete med Gratisbio där ni kan vinna ett superpresentkort a. 700:- , Gratisbio är en sajt där ni kan samla till gratis biobiljetter och presentkort. Var med och tävla du med!


Som gratisbios slogan säger:

Gratis är billigare än billigt!

Jag vet den är lite klychig men men gå med vetja :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0