Köttfärs, väska, väska...


God morgon!

Idag blir det shopping igen, fast kanske inte den shoppingen som man vanligtvis tänker sig! Det är nämligen köttfärs som står på inköpslistan! Detta å grund av att imorgon sksa jg ha inflyttningsmiddag med mina kompisar, det är tacos som står på menyn och vi ska ha knytkalas.. lite annorlunda.

Men det kan bli så att jag tar en snabbtripp till stan med känner att jag behöver en väska som är lite större än de jag redan har! har antingen min skolväska eller en liten handväska inget där emellan! Problemet är att jag inte hittar några väskor på Åhlens hemsida, dåligt! efterom det är en budgetväska jag är ute efter så är det Åhlens eller Wedins som gäller. Men ärligt talat går det rätt fort att ta sig ner till stan. Nedförsbacke, nästan hela vägen! :D sånt gillar vi...

Det är något sånt här jag är ute efter
image16
image17 Tyvärr är den lite dyr 1500 på rea.


image19

Från Tote, bättre i pris endast 349:-

Båda väskorna kommer ifrån
image20


Ha de bra så ses vi senare!

Emm




Kommentarer
Postat av: Therese

Snygga väskor

2008-01-20 @ 11:39:01
URL: http://teessann.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0