Tillbaka med ny tävling...

Funderar på att bli lite mer aktiv här på bloggen igen, det har varit alldeles för mycet att göra men nu så kanske jag kan börja igen men jag lägger upp en tävling nu i alla fall hos Maria som nog är den största tävling jag sett och den vill man ju inte missa!

Vinn goodiebagtävling! Värde över 20 000:-!



Här kan ni se det mesta som ingår!!

De som sponsrar med priser är:

Lustjakt, Underkläder från Korsetten, KLOCKOR.NU, Rosenserien, Kleio, Solbrillor, Beautyinsideout, Coolstuff, Mirandashop, Textilboden, Tidningsmetropolen, Misterbling, ECCENTRICIntimprylar, Vild design, Tid & Lust, Evince Cosmetics, Guam Cosmetics, Rapunzel, Bergarelaxen, Limestore, PUSS.SE, Hud & Kosmetik, Joys4us, Barnparadiset, Bodylotion.se, Tarahumana, WellneswebshopPharaons
SMINK.NU
Efashion
Lepigen
Bodystar
Voodolls

Tävlingen har också ett 2.a pris i form av dessa skor från JiFashion4U:

Detta är en tävling jag defenitivt sk vara med i och jag antar att jag inte är ensam om avv vilja det så klicka på bilden eller på länken till Maria och var med och tävla du med!


Tävlingen avslutas söndagen den 31 augusti


ha det gött!/

Emm


Kommentarer
Postat av: Maria

jätte kul att du är med o tävlar :9 registrerade du dig på någon av länkarna för att öka dina chanser riktigt mycket? ;)

2008-07-30 @ 10:14:01
URL: http://mariapettersson.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej, Jätte kul att du är med o tävlar :) Registrerade du dig på några av länkarna för att öka dina chanser riktigt mycket? (gratisbio o gratisgen e framförallt riktigt grymma) Vissa av sidorna är riktigt riktigt bra och man får lätt gratispresentkort m.m. Kom även ihåg att du kan tävla en gång per dag om du har lust :)



Ta hand om dig, ha det fint!

2008-08-01 @ 08:47:26
URL: http://mariapettersson.blogg.se/
Postat av: elli

hihi de är rätt :D



ellinorak står för mitt hela namn :)

heter ellinor och Anna Karolina i mellannamn ;) då blire ellinor A(nna) K(arolina) :)

2008-08-01 @ 11:59:55
URL: http://ellinorak.blogg.se/
Postat av: Gossip & Fashion

kul tävling :)

2008-08-01 @ 20:36:08
URL: http://ninablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0