Ebba von Sydow imorgon

Det är precis som det låter imorgon ska jag träffa eller, lyssna på Ebba von Sydow antagligen med 199 andra tjejer.
 Hon har nämligen lunch föreläsning på min skola imorgon! Ska bli kul är inget super stort fan av Ebba utan mer tvärtom tycker hon kan vara lite för mycket ibland men det är alltid kul att lyssna på någon som håller på med sånt man gillar mode och tidningar.

Jag tänker inte klä mig extra moderiktigt så att Ebba kan upptäcka mig och jag får bli modell i veckorevyn, kan säkert tänka mig att några gör det, kanske inte för att få bli modell i veckrevyn men väl för att få Ebba att tycka att man klär sig bra, vad vore inte det värt? För vissa säkert guld för vissa andra ingenting.

Det roligaste av allt är att allt detta händer på en finansdag och hur gör den 100% manliga styrelsen för att locka fler tjejer till gruppen? Tema:MODE jag måste säga att det är ett bra drag jag hade ju aldrig besökt finansdagen då jag är ganska ointresserad av aktier och sånt om det inte hade varit för just denna föreläsning? Och hur kan det vara så att det är endast på denna föreläsning som de bjuder på mat? Mystiska saker kan hända men många saker går att förut se!

Kommentarer
Postat av: Mia Athlöf

Gå in på en hemsida ny för Sverige och säg vad du tycker om smyckena. www.la-chance.info
Nytt va! Mia

2008-04-09 @ 16:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0