Ett jag vill ha begär kan aldrig vara bra för plånnboken..

Jag har hittat ett armband ett ganska dyrt armband som jag verkigen skulle vilja ha men plånboken försöker sätta stop för mig, eller rättare sagt mitt huvud berättar sanningen om att det är ett för dyrt armband! Som tur var fanns det inte i lagret för då hade jag antagligen köpt det direkt nu har jag i alla fall tid att tänka.

Jag får ofta det där begäret men eftersom jag inte har de pengarna att lägga ut flera hundra på små saker som armband och liknande blir det rätt jobbigt, det samma gäller kläder jag skulle inte kunna köpa en channel eller DKNY väska för över 1000 och över ligger alla de väskorna! Jag skulle först få så otroligt dåligt samvete att jag kunde spendera så mycket pengar på en enda grej som jag skulle kunna få nästa 3 andra väskor för om jag köper budget varianter. Suck. Vet ni vad jag skulle vilja, tänk er att gå in i en affär och se massor man gillar och utan att ens bara titta på prislappen kunna köpa det man vill. Men mitt samvete säger nej, tyvärr. Endel skulle säga att jag är snål andra skulle säga att jag var smart men ibland måste man ju unna sig saker ska nog köpa det där armbandet när det finns i lager igen.
image32 image33
"Think of a wonderful thought
" Är texten på armbandet kommer från Peter Pan.

Finns hos kyssjohanna

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Fint armband

2008-03-17 @ 19:59:27
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0